دقائق اتصالات هدية 2021 ورصيد مجاني … يقدم جديد اليوم لقرائه الأعزاء أكواد الإنترنت والرصيد المجاني من شبكة اتصالات والتي يتقصى عنها زبائن المنشأة التجارية للاستفادة منها بلا مقابل.

لدى كتابة الاكواد يرجى الضغط الممثلة أولا ثم الأرقام من ناحية الشمال الى اليمين.

 

دقائق اتصالات هدية 2021 ورصيد مجاني

 

1-اكوادالانترنت المجانى من شبكة اتصالات

 

وسنبدأ بأول كود معانا والكود دة هوفرد جيجا بايت من اتصالات حسَن لمقدار شهر وبيكون مش على كل خطوط اتصالات

 

ثانى كود معانا والكود دةهوشخص جيجا بايت على خطوط الفورجى ولو خطك مش فور*15*5#شخص وبعد كدة نضغط ارسال وها يقول لك طلبك قيد الإنتهاج عقب كدة هاتجيلك رسالة*890#برقية بها ربعمائة ميجا بايت بلا مقابل من شبكة اتصالات، وعلى فكرة الكود دة تقدر تستخدمة اكثر من مرة والميجات المجانية تقدر تستخدمها لكل المواقع وصالحة لبرهة اربعة عشر يوما وفى عدد محدود من الخطوط العرض بيكون متنوع عقب الضغط على ذاك الكود.

 

خامس كود معانا وسيعطينا انترنت مجانى من شبكة اتصالات وهوقليل من الخطوط تقدر تستخدمة اكثر من مرة وبيكون خيّر لمدةوبعدين تظغط اتصال هايجيلك برقية بها 50 مكس من اتصالات تقدر تستخدمها انترنت او دقائق مجانية من اتصالات.

2- اكواد المخزون المجانى من شبكة اتصالات جمهورية مصر العربية

 

اول كود معانا وهيدينا عشر دقائق من شبكة اتصالات لسنةوبعدين بنعمل اتصال وبننتظر رسالة بعشر دقائق بلا مقابل من شبكة اتصالات.

 

ثانى كود هايعطينا رصيد مجانى من اتصالات هوبرقية من اتصالات بها عشر دقائق مجانية من شبكة اتصالات وفى نفس الرسالة كود الغاء التسجيل فى العرض عشان لما تشحن مايخصمش منك رصيد*07#برقية بها عشر دقائق بلا مقابل من شبكة اتصالات مصرصالحة لاخر اليوم وبعد ما بتاخذ العشر دقائق فى الرسالة كود الغاء الاشتراك فى العرض.

رابع كود معانا وها يعطينا حصيلة مجانى من شبكة اتصالات وهورسالة من شبكة اتصالات بها دقائق مجانية من اتصالات وفى الرسالة كود الغاء التسجيل فى العرض.

خامس كود معانا وهيدينا حصيلة مجانى من شبكة اتصالات وهورسالة بها عشر دقائق من شبكة اتصالات مجانا.

سادس كود معانا وهيدينا دقائق بلا مقابل من شبكة اتصالات وهوبدون مقابل لفترة اربع وعشرون ساعة.

سابع كود مخزون مجانى من اتصالات هوجمهورية مصر العربية.

ثامن كود حصيلة مجانى من اتصالات وهوبلا مقابل تقدر تستخدمهم دقائق مجانية من اتصالات.

تاسع كود معنا وهيدينا عشر دقائق مخزون مجانى من اتصالات وهو *3030#وبعدين نضغط اتصال وبعد كدة بنختار رقم شخص وبيجيلك رسالة بعشر دقائق مجانية من شبكة اتصالات.

عاشر كود معانا وهيدينا حصيلة مجانى من شبكة اتصالات *211#وبعد كدة بنضغط اتصال وبعدين بنختار رقم واحد وستلاحظ ستة عروض موجودين كل إظهار بيديك عشر دقائق مجانية من شبكة اتصالات.