كود الحصول على عرض 2 جيجا من اتصالات مجانا 2022 … تقدم جديد اليوم لقرائها الأعزاء أكواد الشبكة العنكبوتية والرصيد المجاني من شبكة اتصالات والتي يبحث عنها عملاء الشركة للاستفادة منها مجانا. عند كتابة الاكواد يرجى الكبس الفنانة أولا ثم الأرقام من الشمال الى الأيمنوالكود دة هيعطينا واحد جيجا بايت من اتصالات خيّر لمدةوالكود دة هايعطينا واحد جيجا بايت على خطوط الفورجى ولو خطك مش فور جى هاتكتب نفس الكود بس هايبقفرد وبعد كدة نضغط ارسال وها يقول لك طلبك قيد الإنتهاج بعد كدة هاتجيلك رسالة*890#رسالة بها ربعمائة ميجا بايت مجانية من شبكة اتصالات

كود الحصول على عرض 2 جيجا من اتصالات مجانا 2022

وعلى فكرة الكود دة تقدر تستخدمة اكثر من مرة والميجات المجانية تقدر تستخدمها لجميع المواقع وصالحة لمقدار اربعة عشر يوما وفى قليل من الخطوط العرض بيكون غير مشابه في أعقاب الكبس على ذاك*31*1#عدد محدود من الخطوط تقدر تستخدمة اكثر من مرة وبيكون صالح لمدة يوم. سادس كود معانا وها يعطينا انترنت مجانى من شبكة اتصالات وهورسالة بها 50 مكس من اتصالات تقدر تستخدمها انترنت او دقائق بلا مقابل من اتصالات.

2- اكواد الرصيد المجانى من شبكة اتصالات مصر

اول كود معانا وهيدينا عشر دقائق من شبكة اتصالات لسنةوبعدين بنعمل اتصال وبننتظر برقية بعشر دقائق مجانية من شبكة اتصالات. ثانى كود هايعطينا رصيدوبعدين تضغط اتصال هايجيلك برقية من اتصالات بها عشر دقائق مجانية من شبكة اتصالات وفى نفس الرسالة كود الغاء الاشتراك فى العرض عشان لما تشحن مايخصمش منك رصيد*07#برقية بها عشر دقائق مجانية من شبكة اتصالات مصرصالحة لاخر اليوم وبعد ما بتاخذ العشر دقائق فى الرسالة كود الغاء الالتحاق فى العرض.

رابع كود معانا وها يعطينا حصيلة مجانى من شبكة اتصالات وهورسالة من شبكة اتصالات بها دقائق مجانية من اتصالات وفى الرسالة كود الغاء التسجيل فى العرض. خامس كود معانا وهيدينا حصيلة مجانى من شبكة اتصالات وهوبرقية بها عشر دقائق من شبكة اتصالات بلا مقابل. سادس كود معانا وهيدينا دقائق مجانية*76*1#بلا مقابل لمدة اربع وعشرون ساعة. سابع كود رصيد*22*11#مصر. ثامن كود حصيلة مجانى من اتصالات وهومجانا تقدر تستخدمهم دقائق مجانية من اتصالات.

تاسع كود معنا وهيدينا عشر دقائق مخزون مجانى من اتصالات وهو *3030#وبعدين نضغط اتصال وبعد كدة بنختار رقم واحد وبيجيلك برقية بعشر دقائق بلا مقابل من شبكة اتصالات. عاشر كود معانا وهيدينا مخزون مجانى من شبكة اتصالات *211#وبعد كدة بنضغط اتصال وبعدين بنختار رقم فرد وستلاحظ ستة عروض موجودين كل إبانة بيديك عشر دقائق مجانية من شبكة اتصالات.